الخميس، 22 أكتوبر 2009

يـــــا هاجـــــــــــري



إليك يا هاجري
يامن أحببتهُ اكثر من الحب ذاته... وما كان منه غير الهجير!!
أقول وداعا يامن كنت حبيبي...... وداعا يامن أضناني هواهُ!!
وداعا يا عشق القلوب... وداعا ياهوىً كان على قلبي مكتوب!

وداعا ياهاجري ......
قبل أن تودعني سيدي .................. فإني أقدم إعتذاري
أعتذر عن يوما دق قلبي ورق اليك
أعتذر عن الهواء المحمل بعطرك وإستنشقته شوقا إيك
أعتذر عن قلبي الذي احرقته قلقا وخوفا عليك
أعتذر عن الحياة مادامت بك واليك
أعتذر وأعتذر واعتذر ......أتدري لماذا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لأنه أنت سيدي........................................

تركت بخاطرك الطريق.....................واشعلت نيران الحريق
وجعلت الدنيا تضيق........................حتى أصبحت كالمضيق
فاعذرني............................. لم يعد لك مكانٌ بنفس الطريق
ولا يمكنني بعد كل هذا....................... تسميتك بالحبيب
وداعا يامن كنت حبيبي............................وداعا يا هاجري

هناك 6 تعليقات:

  1. كلمات رقيقة لكاتبة ارق مع خالص تحياتى ودعواتى لكي بالتوفيق دائما ،،،،
    سمسم

    ردحذف
  2. انت اللى جميلة ياسمسمة

    وعايزاكى كدا تفضلى متبعانى على طول :)

    والخاطرة جميلة واحسن حته
    فاعذرني
    لم يعد لك مكانٌ بنفس الطريق
    ولا يمكنني بعد كل هذا تسميتك بالحبيب

    ردحذف
  3. السلام عليكم
    بجد بجد سعيدة جدا انى فى المدونة الرائعة دى بجد والله
    مش بجامل وكدة بقى .صدقينى بجد
    والخاطرة اجمل
    جميييييييييلة اوى حسيتها اوى اوى اوى
    اصلى عايشة الوداع دة على طوووول
    ههههههههه
    وداعا يا من كنت حبيبى
    جميلة اوى اوى

    سلام تحياتى
    وربنا ان شاء الله يديم التواصل
    نورتينى والله

    ردحذف
  4. اه نسيت اقول لحضرتك حاجة
    (اه ما انا همشيها حضرتك ولا ايه ؟)
    المهم
    انا عندى فى المدونة عيلتى التانية بجد
    ادخلى على كل واحد وسبقى بالزيارة عشان هم كمان ييجوا هنا

    انا عملت كدة فى الاول
    اصلى اساسا انا لسة فى سنة اولى تدوين
    ومكملناش السنة دى كمان
    هههههههههههههه

    تحياتى سلام

    ردحذف
  5. أعتذر عن يوما دق قلبي ورق اليك
    أعتذر عن الهواء المحمل بعطرك وإستنشقته شوقا إليك
    أعتذر عن قلبي الذي احرقته قلقا وخوفا عليك
    كلمات رائعه
    وبجد البيتن دول جامدين اوى

    تسلم ايدك يا جميل
    استمرى
    :)

    ردحذف
  6. مبروك المدونة الجديدة ، و بالتوفيق دائما :)

    ردحذف